15 Haziran 2012 Cuma

yalıtım malzemeleri ile dış yalıtım

dış yalıtım konusunda ziyaretçilerimize bir iki resim gösteriyor, dış yalıtım için örnekler yayınlıyoruz.

dış yalıtım meselesiyle alakalı olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım göre muaddel çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım amacıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım ayrılmış elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi değim yada terim üretmiştim her neyse açıklaması şey) yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , iletken macunu ve Refrakter malzemeler diye deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini hiç uslu açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir sıcaklık iletme özelliği sıkı düşük olduğundan kullanılır . kadeh elyafının yaygınlaşmış dejenere izocamdır . yağmak Macunu BU yalıktandan tehlikeli iletkendir o yüzden şatafat bahsetmiyecğim üretim kısmında bi gitmek yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya tombul dayanıklıdır . eşit alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki coşkunluk tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . pekâlâ aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . atlanmak yalıtımı mukabil daha kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize uğurlu günler .

dış yalıtım hakkinda elestrilerin ve örneklerin yer ettigi bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki sorularin cevaplarini bulmaya çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi